June 5, 2011

Berjalan2....

Entry untk kli nie... just nk share g jengjalan kt Tanjung Dawai.... pgi tempat bersejarah paya bakau...


Ini la pintu masuk sblum masuk ke tapak pameran.... tpi yg mcm iglu 2 bkn kiub ais... hahaha... bkn umh orang eskimo.... tpi itu lah tempat untuk bakar arang kayu... tempat untk buat arang..... arang kn di buat oleh kayu bakau.... so dlm 2 dorng susun kayu2 bakau n bakar dlm 2 smpai kayu bakau bertukar jdi arang...





Nie permandangan dri tempat pameran... gmbr untk pameran aku xambik pn sbb aku bkn minat sngt.... aku lgi minat untk tangkap gmbr permandangan... hehehehe... best lepak2 sni... tpi masa aku g dlm kol 2 lebih... so panas la jgk.... sunburn aku.... 



Nie for da last penulisan... kita penutup la untk gambar nie... gambr nie gambr pelangi je... hehehehe.... nie dh kol 7 lebih... masa nie kt EconSave.... hahahaha.... sempat g tangkap gmbr pelangi.... so letih2 pergi jengjalan.... hahahaha... 

No comments:

Post a Comment