June 24, 2011

Slow Update Blog....... (_ _u)

Entry nie aku just nk bgtow yg.......

    Blog ini akan slow di update........
    (walaupan memang slalu lambt update)

            Kerna di sebbkan keadaan aku yg......

                  Tidak mengizikan tahap kesihatan telah terganggu..


Jadi kemungkinan blog ini akn berhabuk... sunyi sepi... (tpi kn dh letak lagu faizal tahir...) Sbb bukan xmaw update.... byk bnda aku nk update... tpi di sbbkan kesihatan aku nie kurang memuaskan.... n tahap yg xmengizikan aku untk lama2 di depan laptop.... Dh lma dh dok sakit cuma kali nie... aku kna rest dlu sblum menjadi lebih teruk... sbb xlma lgi dh nk balik kolej.... n sem yg bakal aku lalui akn menjadi sem yg paling.... perrrghhhh...... TarBAIK wok..... jadi aku kna maintain kn la tahap kesihatan aku di paras normal... (walaupn sedang menghidap tahap kesihatan yg x normal sbnrnya...)..... 

Mungkin ini juga akan memberi Impak Kesan ke kepada blog aku yg lagi satu 1.... (http://isymia.blogspot.com) mungkin akan ada 1 entry untk aku update dlm masa 2 - 3 ari.... Insyllah pada pembaca yg slalu lepak kt situ.. bca kisah2 pengalaman seram aku.... (ade ke??) yg mengharapkan dan menanti2 kn cerita baru ( mcm la ) aku mintk maaf sbb bukan apa.... keadaan kesihatan yg tidak mengizinkan aku.... insyllah bila ada kekuatan aku akn update yg terbaik untk pembaca.... dan walaupn keadaan kurang sihat nie... aku akn cuba jgk menaip sikit2..... dan cuba menghabiskan menulis blog..... insyllah....


Harapan yg terakhir..... harap pembaca yg membaca blog aku... xkira la yg nie ke or blog kesah pengalaman seram aku..... Doa kan aku di sembuhkan dlm keadaan yg sejahtera... dan di berikan kesihatan yg sedia kala.... Amin... Insyllah... 


No comments:

Post a Comment