June 22, 2011

Ohhhh Durian Dulu dan Sekarang



Entry kali nie nk ckp pasai dorian..... woow.... Dlu klu kecik... pakar kopek dorian nie...... perrghh... peminat setia.... bleh kata apa saja yg berkaitan ngn dorian.... pulun ja mkn..... hahahahahaa.... nak2 mkn ngn pulut... lgi la berselera...... kecik2 dlu klu nk balik kg ja.... ada org jual dorian.... suh abah benti.... beli 2 palestik... hahahaha.....

Dlu selalu time kecik.... mkn smpai demam2.... yela kn... dorian kn panas..... Aku ingt lgi... masa 2 darjah 3... masa 2 seminggu aku x g skolh.. sbb demam.... pas2 dh baik demam pgi skolh.... balik dri skolh.... jiran bgi pulut dorian..... aku apa lgi... dh hantu dorian.... mkn smpai licin..... pas2 bila mlm... tu dia.... demam blik.... dlm minggu 2 pgi skolah sehari ja... sbb demam blik seminggu.... hahahaha.. 2 la penangan buah Dorian time aku kecik.....




tgk memang mnyelerakan.... hehehehe..... Tapi bila dh meningkat dewasa nie... aku rasa mcm... xselera dh aku mkn dorian.... skang nie baw dia pn dh wt aku pening kepala..... mkn pn jarang2... law teingin sngt bru mkn... tpi memang jarang la..... Lgipn kt rumh aku nie.... Selalu sngt staf2 ayh aku antar buah Dorian... mybe Musim kot kt tempat aku nie..... Tpi law mak aku suh kopek... memang aku kopek kn... tpi aku xmkn dh Dorian nie... hehehehe...

Skang aku rasa buah nie bkn jdi feveret aku dh.... kira di black list kan dh... hahaha.. kesian kau Dorian.... bkn apa... diri aku nie dh xdpt menerima kau wahai Raja Buah... hahahahaaha.... Peace Yo

No comments:

Post a Comment