June 7, 2011

Kisah Pengalaman Sepanjang Kehdiupan Aku

Skang dh slow update blog bkn sebb apa.... Sbb blog baru dh pn di lancarkan... hehehe.. blog baru yg aku create 1 lgi untk aku cerita kn pengalaman seram aku... sbb kt sni xbleh la aku nk campur smue citer.... Jdi aku create 1 lgi blog di mna blog itu adalah.... Anugerah Pancaindra Ke - 6 




Blog ni aku wt sbb aku nk cerita kn pengalaman yg bila aku cerita kt org... org mcm.. bdk nie btol ke x btol nie???  Itu la yg aku slalu kna... sbb aku wt blog nie jgk untk nk kome smue rse... <-- klu bleh rsa la.. feeling... cmna takut n seram apabila berada dlm situasi mcm aku.... mungkin cerita mcm rekaan... tpi klu penah rsa... baru la thu rekaan ataw realiti.... Mungkin xda apa yg special... Pengalaman ni walaupn x bermakna... tpi ia tetap juga pengalaman.. di mna xsemua org dpt merasa dn xsemua yg ingin merasa.... Walaupun aku pn memang x teringin nk rasa.... tpi aku terima seadanya... Melawat la juga ye blog aku 1 lgi.... n Klu yg takut cerita seram.. jgn baca time mlm2... hahahah... http://isymia.blogspot.com yg akn membawa anda selami pengalaman seram... <--- mybe ada yg ckp x seram... yela kan.... law bca ngn realiti mna la nk sama... tapi insyllah aku tetap akn menulis blog n update pengalaman aku.... 

No comments:

Post a Comment