November 30, 2009

Perjalanan Senja.....

Salam... Aku bru ja smpai umh nie... huhuhuh... So dh lma bebenor xtulis entry...
entry kli nie aku nk kongsi la... permandangan senja masa aku nk blik perlis... dri baling...
Sblum 2 nk puisi skit... hehehehe... dpt ilham wk2 ats keta tdi....

Senja berlabuh jingga,
menyusun lembut awan,
tegar mnyahut kepulangan unggas,
mnjadi petanda waktu sblum malam,
Sinaran cahayanya yg mnyimbah ke kulit,
Ibarat membakar hangat tidak terasa,
Di sambut gemaan si penerbang,
agar segera pulang ke sarang,
Senja yg tenang..



nie kire bru2 nk senja la... dh mula awan nk di warna kn dgn kaler oren... memang cntik.. subhanallah.....

nie la cahaya senja bila dh mula mewarna langit..

Nie wk2 nie cm kt ngah laut... cm terbalik plak... hahahaha... sbnar nye byk gmbr aku ambik... tpi yg nie yg terplih....

Nie bkn subuh k???... nmpk cm subuh.. tpi senja... hehehehe.... memang cntik sngt... terpegun ngn keindahan permandangan nie... Subhanallah...




Last gmbr.. aku xtaw nk tulis apa kt entry nie... just nk share panorama senja ja... hhuhuhu...
ngn LIZA aku wt hal... Liza 2 bkn awek aku... tpi laptop kesygan aku nie ha.... wt hal... sbb 2 rasa mls nk tulis entry nie.... g pn sok aku nk kna balik baling dh.. sedeyh btol la....
Thank pada yg dh buang masa masuk entry aku. hahhahaha

No comments:

Post a Comment