August 4, 2011

Art Therapy.... Ekpresi Wajah

Lama dh x update entry..... bkn apa.... terlampau sibuk dgn kerja yg ada.... huhuhuhu.. smpai kan just bukak then aku tinggalkan ja internet nie terpasang.... then dgn pagi2 yg hening nie.... hujan nie... sedap tdr... tpi aku x mengantok dh... so aku merajin kan diri untk update blog.....

Untk kli nie... aku nk update pasal Art therapy yg bru ja amali di jln kn..... klu nk di katakan.... ada membr yg dh update art therapy kt blog dorang.... (aku je yg lembab nk update blog).... hahahaha... Apa 2 "Art therapy"??? Art therapy nie 1 media rawatan (drawing ) yg di gunakan untk pesakit mental untk mengetahui feeling yg di rasa kan oleh dorng semasa terapi di jlnkan..... nk detail... search je google k?? hahahaha.... di bawah nie ada 21 gmbr yg berlainan dn di lukis oleh membr2 aku... (bukan pesakit mental ok... just berlakon2 ja)....

Tajuk Lukisan : expresi wajah semasa exam  dan semasa mengambil result..



nie pesakit yg dh rasa nya bleh dicharge dh nie.... hahahaha


nie plak errr.... comel je lukis nie... pesakit pn comel je org nye... hahahaha


nie plak ada masalah dlm personaliti sbb septut nya gmbr org yg sma... tpi nie berlainan plak... hahahaha


Nie pn pesakit yg dh bleh di pulang ke rumah & masyarakat sbb dh ok.... tgk lukisan pn dh thu....


yg nie masih lgi xok... hahahaha... jwp nye lama la dok kt wad mental...


2 lukisan nie sama ja feeling.... masih lgi ada skit2 nk lgi di perbetulkan... hahahaha



2 comments: