August 29, 2011

DUlu ------ > Kini Berbeza.......

Dh lma x update entry kt blog aku nie..... tepanggil untk update sbb aku skang ada kt kg..... n nk kongsi perbezaan skang nie ngn dlu2.... bila smpai ke kg.... firstly yg aku rsa kekok... sbb first time aku blik naik teksi dri stesen bas..... sbb apa... abg aku cll ckp "wei... blik t naik teksi jela... jln jem la kt pekan"...... aku pn cm... perrghh.... ramai btol org yg berhijrah ke kg aku nie... smpai kn bleh jem.... sesudah smpai... bru aku thu... teruk gila jem... kalah KL.... hahahahaha.... so berbeza dri dlu.... dlu tenang n aman... skang nie... pin pin... pon pon.... bunyi hon berlambak2... hahahahaha... berbeza dlu dan skang...




Tpi apa yg terserlah keperbezaan skang nie..... aku bru rasa yg.... mna2 yg dlu sebaya n skaki ngn aku dh pn membesar bagai johan... hahahaha... rmai yg dh berkerja.... stdy... bljr sana sini..... klu x dlu... mlm2 main bunga api.... mercun... skang.... pgi kerja... overtime.... wt itu ini.... n yg berbeza.... abg aku pn dh besar... hehehe...


First untuk kali pertama aku terharu smpai kan tgh smyg terawih... aku dh pn menitis kan air mata sbb aku di imam kn oleh abg aku di suraw kt kg aku....... time 2 memang bangga sangt2... mybe bnda 2 perkara biasa bgi org lain... tpi untuk aku.... I`m proud to be ur younger brother.... Byk yg dh berubah... Dlu aku ngn abg aku dok kt saf belakang..... smpai 8 rakaat trus angkat kaki belah sbb nk main mercun ngn sppu2.... g terawih pn ngn sppu2... skang g terawih sorng2... N di ucapkan tahniah pada abg aku yg xlama lgi akn bertunang.... (potong line nmpk... kakak blom lgi bertunang = kak... komen skit sal nie... hahahaha) berbeza dlu dan skang.... 


Raya kali nie mybe lain skit sbb mne yg dok di perantawan luar negara dh pn balik ke malaysia.... so dh lama x gather sma2...... rasa nya x sbar nk berkumpul mcm dlu.... n skang pn rmai yg dh besar.... n ada karier masing2.... yg x berubah rasa nya aku kot... hahahaha... 





No comments:

Post a Comment