December 31, 2009

Janggut ku Tiada....

Salam kelakian.... hahahahaha.... plik je bunyi nye kn??... hahahahah xdela.... guraw2 je... entry aku kli nie plik skit.. sbb ape??.. sbb aku nk korng tgk ade x kelainan antra gmbr aku nie... seblum n selepas... hahahahahaha... xde la... aku sebnrnye dlu bernazar nk dpt kn something... ape yg aku nk???.. ade la.. nnti aku update kn... so... skang aku dh byar nazar... aku telah bayar ngn something yg bermkna lam idup aku.... huhuhuhu... tpi itu la korban yg paling baik untk kta bersyukur pada Maha Mengasihi....





beza x antara muka aku ada janggut n x??.... hahahahaha... aku rasa ada janggut xde la plik sngt kn?? hahahahhaa..... harap janggut aku akn tumbuh cpat... sbb aku rsa janggal bile xde janggut.... hahahahahahahha.....

salam kebezaan....... kepada yg membuang masa.... bgus lgi dri buang janggut... tpi law pompuan... korng xde janggut.. so xkn pham entry aku.... hahahahahaha

No comments:

Post a Comment