June 15, 2010

HospItaL.... Oh... HosPital

SALAM.... dh lma x aku update blog aku... maaf la... kesibukan slalu mnyebabkn aku xsempat nk update... so entry pembukaan nie aku terpaksa di masukkan ke hospital.... teruk 2 x la teruk sngt.. sbb aku bkn sakit pn.. aku wt practikel... haha
hahaha..... nie gmbr masa practikel..



pndai la korng bca erk... hahahaha.... bkn apa.. ni buku laporan pesakit... tungang langgang aku wat... hahahaaha



ni wk2 ngah wt case stdy.... stdy2 skit lam bku.... bkn untk mnjwp... tpi untk bertnya.. hahhahaha.. nmpk lego kt depan 2??.. spa yg wat???.. aku punya mainan untuk mngisi masa yg boring kt sna.. hahahahaha...

2 patient ngah wt exercise..... kna stroke.... sblah kanan..... yg bju ijaw 2 wartawan... hahhaah... membr aku... dok interview patient.. yela kn... dh boring xde keja nk wt.... interview je keja kitorng.... hahahahaha
Ni dlam blik penialain kanak2..... plik kn??? aku nie t keja apa??? org stroke.... knak2.... hahahaha.... 2 blom ada lgi untk org yg PSY (org sakit mental).... mybe yg biasa dgr mungkin thu... tpi bgi yg xthu 2.... t aku cita lebih lanjut sal... apa yg aku ngah stdy skang nie.... memelikan (BM lma dh x bljr)... hahahaha
last la kot.... tikus wt hal (mouse aku problem sejak akhir2 nie...) nie jela aku leh kongsi... heheheh... harapan untk kli ini akn trus success n maju junction... hahahaha... maw tdr suda... esok ada kuiz.... so... slmt membuang masa d ucap kn pada pmbca untk kli ini... Ingt hospital bkn tmpt sakit sja... tpi tmpat untk menimba n membesen ilmu.... Assalamuailaikum....

1 comment:

  1. blajo molek dehh...
    t bsaq leh jd doktor..;p

    ReplyDelete