October 31, 2010

Sudah Mula......

Sambung entry aku yg tajuk " kehadirannya kembali sekarang".....

Skang nie... makin "galak" dia... hamboih2... Berani dh wt2 tnjuk kelibat... seram, seram jgk... tpi dh sebb biasa bila ada kelibat... terpaksa wt xtaw la.... time nie aku ngah stdy... jam bru je pukul 23:49.. memang langit gelap mlm nie... angin punya la kuat... nk ujan kn... sbb 2 sedap ja bukak tngkap... (luar tingkap... tanah perkuburan cina kot...)... tpi dh bpa bulan aku dok xdak bnda la....

tpi sejak kehadiran dia... amboih... nk melawak kot.... bru tdi ja nmpk kelibat kain putih laju je melayang.... sengal btol.... sja nk mngusik.... dh mula dh....

aku ngah pkai earphone ngah stdy kt meja stdy... pndang sblah... ayoooo.... laju btol kain putih 2 melayang.... so aku check2 xde apa2 yg xkna kt luar.... pas2 bru aku rsa... bulu roma dh naik belah tingkap.... so ape lgi... try scan.... memang rsa dia ada.... so sedikit expriment.. dok belah lain... then scan.... tetap belah tingkap.....



P/s: Nk kongsi ngn spa yg bca entry aku... yg mna aku bljr cara untk menghalau nie... ( dgn spa itu rahsia).... genggam tgn... letak seinci dri mulut, biar kn ibu jari ada pada bawah bibir... mula bca 7 kali Al-fathihah, di tiup pada lubang yg ada pada tgn.... dn sapu pada muka....
azan pada genggaman tgn... sapu pada telinga... insyllah.. cara ini berkesan untk jauh kn dari kita.. tpi yg penting yakin....

7 kli al-fathihah jgk bleh di tiup pada air untk buat kita tenang semasa ambik exam.... xpayah sush klu air yg kita bacakn pada botol klu dh nk abih just bleh tambahkn air sehingga penuh... insyllah... yakin dengan bantuan - Nya.....

Kepada kawan2.... selamat berjaya dlm final exam....

No comments:

Post a Comment