October 28, 2010

Kehadiran nya Kembali Sekarang

Kehadiran yg membawa seribu tnda tnya... Sejak pertemuan mlm 2.... kecelaruan hidup aku dh pn terjdi... ( ayat sastra nk mula kot )..... Ini lah first time aku kuar kn something yg lama dh terpendam dlm idup aku....

Sal kau dtng balik???.... sejak sekian lma kau meninggalkn aku dgn keharmonian idup...
untk apa kau dtng??? mencelaru kn aku??? mujur aku di bri ke istimewaan yg lebih sedikt dri normal.... berbekal kn pengetahuan... aku thu kau ada...

aku harap kau hanya melihat dn tidak dtng untk menegur......

Entry kli nie.... sbbkn kwn aku sorng nie suka sngt pengalaman mistik.... that y aku tulis...
nk kta byk bnda pelik... byk berlaku kt sekeliling kita... cuma kita ja yg sdar x sdar... bkn kta aku ni ada psikik or saka... hahahaa.. (mintk2 xdak)... tpi mungkin deria aku lebih peka... bkn pekak... peka... untk sekian lma nya.... aku dh lma x merasai "seseorng" yg aku knal smasa aku berada 1 tempt ( tmpt di rahsia kn ).... yg pertemuan aku dgn dia ni x dijangka.... dh lma dh dia menghilang... but now... skang dia aku rasa ada... ada kt mna itu rahsia.. mungkin sekadar dtng "melawat" ( bgus la law dia niat cm2 ).....

Buat masa skan xdak yg di ganggu.... mungkin dh lma kn... dtng untk melawat kwn lma dia.... tpi aku bkn berkwn pn ngn dia nie.... ( mintk di jauh kn ).... just skang slalu di tingkap tersedar kehadiran dia..... waaaaa (_ _ u) aku nk stdy kot... t aku nk exam final.... meja stdy depan tingkap.... mybe rmai yg x ska ngn bnda2 gini.... tpi ini lah sebahgian dri idup aku.... mistik ada di mna2... bukn hanya kita sja yg idup di dunia ni... jdi kongsi 2 x slah.... tpi saling hormat mnghormati... tiada kawasan jajahan.... tpi make sure behave ur self ok.... aku maw stdy.... xdak masa nk melayan "kerenah" kau.... kau lain aku nie lain.... Harap aku dpt menempuh exam tnpa gangguan... sbb dh byk dh gangguan aku nk stdy....

Mungkin klu terpaksa.... aku terpaksa lenyap kn kau.... tpi itu adalah Kehendak-Nya... aku hanya hamba-Nya yg kecil... tpi kau pn adalah hamba-Nya jgk... kita sma2 makhluk tuhan... cuma darjat aku lebih tnggi kerana manusia adalah Khalifah di muka bumi...

( masa aku taip nie... aku dpt rasa kehadiran kau..... so dh naik seram dh nie... aku maw tdr... esok klass.... wekz... )

semoga kehadiran yg x di undang xyah la dtng ye.... sbb apa... aku x perlukn teman yg hanya menakutkn aku.... hehehehe...... out of my life.... anda x di perlukn....

Mari TIDO (bukan ajak kau erk.... aku ajk spa yg bca entry nie je)

6 comments:

  1. baca yassin hari2...bc surah jin skali...
    pagaq bilik...amek garam kasaq + lada hitam..pas2 p kt setiap pnjuru..baca al-fatihah,3 qul dgn ayt qursi 3 kali..campak grm ngn lada...
    solat jgn tggai...XD

    ReplyDelete
  2. sejak bila kakak berpengetahuan luas hal2 cmnie??... hahaha... aku dh biasa pn.. gpn slagi x kcaw wt pa nk sakit kn dia kn....

    ReplyDelete
  3. hoh..hg jaa xtau...
    ari2 aku jd bomoh kt kolej sat..uhuk2
    wat keja pagaq memagaq umah2 kt hostel...
    sbb ari2 terok sgt..ramai yg histeria...

    ReplyDelete
  4. Boleyh...tp ada pengeras dia laaaa...
    bkn aym golek..
    tp ayam kenny rogers..HAHAHAHA

    ReplyDelete
  5. on ja aku.... hehehehe... t la aku blik bleh ja.. hahahaha

    ReplyDelete