January 9, 2011

BermulaNya Semester Baru.... Gambite

Salam smua..... lma dh x update blog.... enrty kli nie nk letak gmbr orentasi....
tpi gmbr x byk... huhuhuhuu... orentasi yg berlangsung selama 6 ari cukup memenatkn... huhuhuhu....

Time Junior ngah berkumpul..... tongah ari terik nie....

Memang truk la kna.. letih ada... tpi org x hargai apa yg kitorang b
uat... so dengan semngat yg kuat.... kitorang terus kn mengabiskan orentasi untuk sem nie....

nie gmbr lpas abis orentasi... wt jamuan kt Steambot & Grill...... Jamuan EX
CO KEBAJIKAN yg bertungkus lumus untuk menjayakn orentasi sesi Jan. 2011
Sebok grill ayam & daging..... xpandang kamera dh... hahahaha


Aku & Ateh.... Mpp n JKO... aku lagi cute... hahahahaha


Aku & budak hemoi... hahahahha..... ini budk asyik main layang2... dh la mkn banyk...
Aku ngn Mun... masa nk bayar mkn... sempat lgi kn mun kn... hahahahaha
yg nie jela gmbr yg tnggal..... yg ada kt aku la... t la update lain.... byebye....

No comments:

Post a Comment