November 23, 2010

End This Semester.......

Occupational Therapist KOHOT 27

Salam... Akhir nya... Akan berakhir la untk sem ini yg dh mcm aku tempuh... fuh2... just nk tnggu result ja.... hohohoho.... bpa ari ja lgi nk dpt result... so untk entry kli nie... aku nk masuk kn gmbr2 sblum final....
nie la pose mood exam... hahahah


muka2 puas bila rsa2 dh abih study untk final

nie stdy group yg di kelola oleh best student A&P
(gosip je lebih dorng nie)... hahahaha



Bila dh stdy 2... mcm nie la meja... berterabur sna sni... pen, buku2, nota....


ini klu dh stdy.... panggil pn dh x dgr nie... sbb masing2 pkai earphone... yela... maklumlah walaupun mood exam final... tpi klass tetap mcm pasar... hahahahahhahah


ni lah ketua klass aku untk sem nie n sem lpas.... berdedikasi bgi ketua sem nie... dia la ketua yg terbaik penah aku jmpa.... hahahahahhahahaha


Da last skali.... Dia la yg byk tlong aku untk berjaya naik sem... hehehe... my best friend ever....

2 comments: